Камера! Екшън!

Така. Започваме. Всъщност какво започваме? Необходим ли е наистина още един блогър? Поредният който да се размотава като пръдня насам-натам из интернет пространството.  И не стига, че само се мотае, ама после такива ще ги пише все едно много му разбира главата. Абе …. : „Я себи майката! Аман от писатели! Къде изчезнаха добрите читатели? Тези дет приемаха всичко дет партията им напишеше за чиста монета, мълчаха си по улиците (е верно! помрънкваха под юргана, ама нали не се чуваха), не си и помисляха за стачка или не дай си Боже за гражданско неподчинение!“. Е да ама уж живеем вече в демократична държава. Можеш да си говориш и пишеш, колкото и където си искаш. Има и свобода на словото. Даже слободия на словото има вече. Можеш си псуваш, викаш, обиждаш който и когато си искаш. Даже няма и такава европейска ми ти простотия като „политически коректен език“. Буржоазни простотии. Аз кат искам шъ си викам на педераса „ПЕДЕРАС!“, на мангала „МАНГАЛ!“ и на мутрата „ШЕФЧЕ!“. Са само некой цайсат килеш да ми изскочи ми обяснаа тва ми онова ми, да ми пилтечи, че немало мангали вика, а били „РОМИ!“ раз’ираш ли начи? ********************************************** Всъщност за това ще е този блог МАЙ. За недоразуменията в тази държавичка. За това как й ебат майката. Как  тя седи покорно и си дава й гъза за ебане. И всъщност да видим до къде ще ни докара това. Айде приятно размотаване и благодаря, че наминахте.

Маркиран , , , ,

Вашият коментар